sobota, 16 maja 2015

Rok,12 miesięcy,365 dni z wami !


Cześć i czołem moi kochani czytelnicy. Przychodzę do was z kolejną notką ale tym razem w świetnym humorze. Dzisiaj mija dokładny rok,kiedy na tym blogu pojawiła się pierwsza notka.
Dziwię się co ja jeszcze tutaj robię ? Uwierzcie. Jestem tutaj tylko dlatego,że jesteście nadal przy mnie. Dziękuje wam i razem z Martiną przesyłamy wam wielkiego buziaka :*

Sto lat.....Sto lat..... Niech żyje nam blog !!! ♥

Dziękuje wam za :
- Ponad 49 tysięcy odwiedzin,
- Każdy komentarz,nawet malutki ♥,
- Wspieranie mnie każdego dnia bardzo dobrym słowem :) ,
- 65 obserwatorów ^^

Po prostu dziękuje wam za każdą rzecz przy,której na mojej twarzy pojawił się cień uśmiechu <3
To wszystko dzięki wam ! Może ktoś z was powie,że mało zdobyłam ale dla mnie to zbyt wiele.
Teraz sobie myślę i mogę stwierdzić,że dobrą rzeczą,którą zrobiłam to było założenie tego o to właśnie bloga. Dzięki temu odkryłam w sobie moją cichą pasję. Będziecie dla mnie zawsze ważni a w sercach zostaniecie na zawsze ♥ Moje misiaki :) Przede wszystkim poznałam wiele cudownych ludzi.

Czego mogę sobie życzyć w tym pięknym dniu ? :)
~ Abyście na zawsze postali ze mną,gorąco mnie wspierali i bym nigdy nie miała myśli związanych z usunięciem bloga *.*

P.S. - Pamiętam do dziś mojego pierwszego psot,który był naprawdę koszmarny i nadal jest.
Mogę stwierdzić,że od tego czasu mój styl pisania bardzo się zmienił. Gracias <3

Jeszcze raz dziękuje wam za rok,12 miesięcy,365 dni i ok.52 tygodni :)

**********
Rozdział dopiero jutro :)








12 komentarzy:

  1. No to teraz do następnego roku. Abyś zawsze dla nas pisała :*
    Najlepszego ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden za Nami.... Jeszcze kolejne ;*

    Loff.
    Crazy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana moja gratuluję ci :^^
    Bardzo sie cieszę,że jesteś tu już rok i że zdobyłaś taką popularność
    Żebyś zawsze dla nas pisała tego ci życzę też bardzo
    Kocham tego bloga a ty jesteś cudownaa :*
    Love

    Meggi

    OdpowiedzUsuń
  4. Huehue, gratuluję <3 Rok to naprawdę dużo czasu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale kochana, wszystkie komentarze, miłe słowa, wyświetlenia i oberwatorzy i wszystko inne w zupełności Ci się należy!
    ŻYCZĘ Ci, byś za rok mogła napisać podobną notkę <3

    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A teraz tylko jeszcze 100 lat z nami ;* Muusisz wytrzymać <3
    A ja gratuluje ci z caałego serca tego sukcesu na który w pełni zasługujesz swoim talentem ♥ I powiem ci, że jesteśmy zaszczyceni, że możemy czytać twoje ,,wypociny" <3
    Kc Kc Kc Kc ♥
    ~ Gabuuś ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers