piątek, 15 maja 2015

Wyniki konkursu !

Chcę wam bardzo serdecznie wszystkim podziękować,którzy wzięli udział w konkursie na One Shot'a z okazji rocznicy bloga. Jesteście bardzo wspaniali,bo przyszło do mnie naprawdę dużo prac i mogę powiedzieć,że nie spodziewałam się tego. Przychodzę do was w ten wyjątkowy 15 maja,który jest dniem ogłoszenia wyników !!!  Bardzo trudno było mi podjąć te ostateczne zdanie co do miejsca i one shot'a,który powinien zająć odpowiednie miejsce. Każda z przesłanych prac była cudowna ale tylko trzy + wyróżnienie mogło otrzymać nagrodę. Dziękuje każdemu kto wziął udział w konkursie. Pamiętajcie nie możecie się załamywać,może innym razem lub u kogoś innego wasz OS zajmie miejsce na podium. Życzę wam powodzenia <3

Wyróżnienie I - Justyna Kałuża " Ona mnie zmieniła " - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez 10 dni,możliwość przeczytania 1 rozdziału przed publikacją,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz dyplom z wybraną postacią przesłany na gmaila.

Miejsce III - Julson " Listy do uczuć " - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez 15 dni,możliwość przeczytania 2 rozdziałów przed publikacją,jedna dedykacja,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz dyplom z wybraną postacią przesłany na gmaila.

Miejsce II - Mrs Pain z Nutelką  " Każdy zasługuje na szczęście "- Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez miesiąc,możliwość przeczytania 3 rozdziałów przed publikacją,dwie dedykację,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz dwa dyplomy z wybranymi postaciami przesłane na gmaila.

Miejsce I - Sydney " Sakramentalne tak " - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez dwa miesiące,możliwość przeczytania 5 rozdziałów przed publikacją,3 dedykację,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz trzy dyplomy z wybranymi postaciami przesłane na gmaila :)

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za wzięcie udziału. Wygrane One Shoty będą pojawiać się jutro co jakiś czas.
Do zobaczenia ♥! ~ Madzia *.*




9 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim dziewczynom,które wygrały *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje się zwycięzcą <3
    Dziękuje, dziękuje, dziękuje <3
    Chociaż nie zasłużyłam...
    Ale dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuniu :o Trzecie miejsce? Na twoim blogu? Zaszczyt! O matko! Dziękuję ♥ Ale i tak nie zasłużyłam.
    Gratuluję też wszystkim tym co wysłali OS i tym co zajęli jakieś miejsce, ale i tak wszyscy uczestnicy są zwycięzcami, bo brali udział w konkursie i każdy przeznaczył trochę czasu i pracy na swojego OS ♥
    Dziękuję jeszcze raz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny ! ♥
    Juz nie mogę się doczekać kiedy przeczytam wasze dzieła ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wyróżnienie na takim blogu jak twój jest po prostu ogromną motywacją! Nie sądziłam, że jestem w stanie dostać nawet wyróżnienie ;oo
    Teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć; Dziewczyny wierzcie w siebie!
    Nie ważne jaki OS, nie ważne na jakim blogu, każdy na swój sposób jest cudowny! ❤ Gratuluję wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w konkursie , jak i zwyciężczyniom. Dziękuję Ci jeszcze raz, że doceniłaś mojego OS! ❤ Jestem ci ogromnie wdzięczna za taką motywację! *_*
    Pozdrawiam, Justaaa ;**

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers