niedziela, 13 września 2015

Ważne



Hej wam wszystkim. Jak większość osób mogła zauważyć bardzo długo nie było tutaj
rozdziału i nawet jednej notki informacyjnej. Dlaczego nie ma rozdziału?                    
 1. Czuję jak moja wena powoli zaczyna się wypalać i jest to niestety bardzo dla mnie
przytłaczające. To znaczy, że pomysły na kolejne rozdziały są mierne, ale wierzę, że wena 
nie długo wróci z szybką prędkością
2. Mam coraz mniej czasu, przez szkołę. Teraz niektórzy sobie pomyślą, że się szkołą, ale to prawda. Jestem teraz w trzeciej gimnazjum i codziennie rano mam kółka przygotowawcze do egzaminów, a do tego dochodzi zwykła nauka.
3. Mam małe problemy w życiu osobistym i wolę o nich nie mówić.
4. Ważną sprawą jest również wasze komentowanie. Rozumiem, że większość nie ma czasu lub była nie w formie, ale ja nie o tym. Niektórzy komentują bardzo chamsko, to znaczy, że nie skomentują wcześniej, a potem tylko pytają kiedy next.. Takie zachowanie, jest bardzo nie na miejscu.
                     
 Dziękuje wszystkim osobom za wielką wyrozumiałość i chcę podziękować kilku dziewczynom za pamięć na gg. Dziękuje wam dziewczyny <33  Jesteście bardzo kochane.
 Wiem, że codziennie obiecałam, że powinien pojawić się, a go nie było to bardzo przepraszam :)
 Rozdział 27 pojawi się już w następnym tygodniu. Również przepraszam za to, że nie komentowałam waszych blogów, ale od dziś postaram się chociaż skomentować krótko ;* Aby nie było wam przykro.

      Życzę wam wszystkim miłego wieczoru! :)

18 komentarzy:

  1. Pysia doskonale cię rozumiem. Jak zauważyłaś mnie też długo nie było i to głównie przez szkołę. Doskonale wiem co przeżywasz. W końcu ja nie tak dawno też byłam w trzeciej gimnazjum xD
    Życzę weny!
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się!)
    Ja napewno poczekam, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie! Będę czekać, bowiem, że warto!
    Trzymaj się! Ściskam mocno! Buziaczki :* ❤ ❤
    Królik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się.

    Ja tu będę czekać wiecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, rozumiemy Cię.
    Nie martw się, Twoi najwierniejsi czytelicy nadal tu są. (A całkiem całkiem jest tu takich)
    Życzę weny kochana!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie wracałam, w miejsca przez ciebie zajęte, ale sprawy prywatne mnie rozwaliły.

    #EmilyRozwalonaPsychicznie

    Będę czekać.. ZAWSZE

    Forever ? Forever .

    Emily.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem cię kochana ;*
    Nie mg się dpczekać nexta bo genialnie piszesz,
    Ale nie będę cię do niczego zmuszać :*
    Życzę ci duuuuuużo wenki, no i czekam na cb :*
    #Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  8. Mm nadzieje ze wena przybedzie i bedzie dalej tyle super rozdzaiłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje nam ciebie , regularnie wbijam na twojego bloga z nadzieja ze wrocilas i zostawilas jakiś nowy wpis. Szkoda naprawdę mam nadzieje ze kiedyś wrocisz do pisania ;) pozdrawiam :D magda

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers