niedziela, 10 sierpnia 2014

Bardzo ważne ogłoszenie !



Tak jak tytuł nosi to jest bardzo ważna sprawa.Chciałabym powiedzieć,że skończyła
mi się wena na to pierwsze opowiadanie.Jest mi przykro,że może zostawię tą historię
bez zakończenia.Mam nadzieję,że mnie zrozumiecie,ale jest jeszcze szansa,musicie tylko
zagłosować w ankiecie, co mam dalej zrobić.Głosować można będzie do 29 sierpnia.
A ja postaram się dodać wyniki do 5 września.
A żeby nie było pusto na blogu to postaram się napisać One Shota.
Do zobaczenia kochane ;* Madzia Vilovers ♥Besso <3


3 komentarze:

  1. Miśka rozumiem Cię i na pewno zagłosuję w ankiecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :) http://leonetta-foreeverr.blogspot.com/2014/08/kolejne-nominacje-do-lba.html Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem ;d
    Możesz pisać jakieś nowe op ;*

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers