poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Głosujcie !


Postanowiłam,że zamiast głosować w ankiecie to lepiej zrobicie to pod tym postem.
Pamiętajcie głosować możecie do 29 sierpnia,wyniki postaram dodać je jak najszybciej.
Jestem ciekawa co wybierzecie.Głosować można tylko raz i proszę aby za dużo nie było
anonimów ;).Okey chyba to wszystko.
Co mam dalej zrobić ?
a.Pisać one shoty.
b.Zacząć nowe opowiadanie.
c.Chwilowo zawiesić bloga.
Oczywiście zgłoszenia będą liczone z ankiety jak również z tego posta.Co i tak daję wam
możliwość przyznania dwóch głosów od jednej osoby ;) Liczę na was <3
Madzia Vilovers,buziaczki ♥

11 komentarzy:

  1. Ja też jestem za b ale a też mnie ciekawi ;* Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam Tobie bardzo trudny wybór.
    Ja bardzo chcę A i B.;)Kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię i liczę,że do skutku
    dojdzie "B".Pozdrawiam Cię Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za B. /Weronika :D
    Jutro założe konto i dodam z
    niego kolejny glos.Czego się nie robi
    dla Magdy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...trudna decyzja ale ostatecznie wybieram B i zapraszam do mnie--->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram B
    PS. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji tu: http://violetta-moja-historia.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. B :D
    Zostałaś nominowana do LBA : http://key-to-love-leonetta.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-awards.html ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers