piątek, 29 sierpnia 2014

Prolog



Prolog "Kochaj i nie żądaj zbyt wiele !" "Życie jest piękne i zasługujesz na to,by tego doświadczać.Zapamiętaj !"
"Miłość-...niekiedy wystarczy jeden uśmiech,spojrzenie,gest i ...oto marzenie się spełnia.
Marzenie,które przypomina,że szczęście,czasem boli,a jednak pragniemy go tak bardzo,że
rozkoszując się wszystkimi zmysłami.Zamykamy oczy i....wyobraźnią próbujemy odtworzyć
naszą ukochaną osobę,zapamiętując każdy skrawek jej cudownej sylwetki.Odnajdziemy ją wszędzie.

  19 lat.A od jutra zaczynam 3 rok nauki w studio on beat,po tej szkole chcę iść na studia.
Moi rodzice to wspaniali ludzi.Tata German jest wielkim inżynierem z dużymi marzeniami
a mama to Angie studio gdzie się uczę jest nauczycielką śpiewu.Mam jeszcze brata
bliźniaka Federico.A co do przyjaźni ? Moi przyjaciel są kochani zawsze mogę na nich polegać.Nasza paczka jest dosyć spora Francesca,Camila,Natalia,Ludmiła
Federico,Marco,Maxi,Leon,Broduey,Andres i Diego.Od roku jestem dziewczyną,przystojnego ucznia studia on beat.Ma na imię Justin i jest w tym samym wieku ale chodzi do innej grupy uczniów.Dziewczyny nie lubią go,uważają,że prędzej czy później złamie moje serce,ale ja myślę,że on kocha mnie tak jak ja jego.Przyjaciele starają się go szanować i nie obrażać,ale czasami im to nie wychodzi.

Justin

                                   
                                         Moja paczka :)
~#~ ~#~
I jest prolog tak jak obiecałam pojawił się wieczorem :)
Przepraszam,że jest taki beznadziejny i mało opisowy,ale ja szczerze
nie umiem pisać prologów i musicie mi to wybaczyć.Okey,szkoda,że wakacje
tak szybko zleciały :( No ale trzeba wsiąść się w garść.
Jeśli chcecie aby 1 rozdział pojawił się w niedzielę,pod tym prologiem muszą być
cztery komentarze lub więcej.Wierzę w was <3 Do następnego,Madzia.


5 komentarzy:

  1. Też nie umiem pisać prologów. Więc ich nie piszę... Czo to za gościu. Ten no... Spencer z Powodzenia Charlie czy kto? Nie ogarniam... Chyba tez muszę zaczać jakieś limity, bo nie ma komentarzy, sami obserwatorzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! ;*
    Justin?? Ten no yy Spencer? ;D
    Ciekawie będzie ^^
    Dość sporą paczka mogliby być całą jedną klasa ;))
    Czekam.na kolejny ;3

    leonetta-leonivioletta.blogspot.com

    ~ Alla

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog :3
    Oczywiście będę czytać :)
    Czekam na pierwszy rozdział :**
    Pozdrawiam <3
    Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zapowiedz nowej historii :)
    Justin,to chłopak Violi ;) szkoda,że nie Leon :(
    Czekam na 1 rozdział :-)

    ~Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. łał genialny prolog
    Angi to mama Violetty fajnie :)
    czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers