wtorek, 10 czerwca 2014

Zmiany,ach te zmiany...


Hejka ! Tu wasza Madzia Vilovers. Przychodzę do was z tematem zmiany.
Po pierwsze zmieniałam wizerunek,czyli szablon bloga,kolor i estetyka
jest lepsza od poprzedniej.Wybrałam prosty szablon.Jeśli jest coś
jeszcze do poprawy do piście pod tym postem wasze uwagi.
Nasz nagłówek jest też zmieniony,na lepsze.Chodź uważam,
że jeszcze by można było coś nie co poprawić.Nie będę się
zbyt czepiać wykonała go Alexandra Verdas, jej samej on
nie przypadł do gustu ale obiecała,że następnym razem znajdzie więcej czasu.
Trzymam ją za słowo !
Playlista jest bo jest ale na razie niech tak zostanie,okey.
Proszę was tylko o komentarze,recenzje o rozdziałach.
Prośba do kilku anonimów,dodajcie swoje profile i dołączajcie
do obserwatorów tego bloga,potrzeba mi na początek pięciu.A dalej
zobaczymy jak się spiszecie,wszystko zależy od was,kochani..............
Rozdział bodajże jutro..Besso♥
Jestem szczęśliwa bo niedługo Alexandra Verdas zakłada swojego bloga na
którym będą One Shoty o parkingach z serialu Violetta.A ja wykonam dla niej
Playliste..................

Madzia Vilovers ♥

Cande ♥






2 komentarze:

  1. Nie ładnie jest mnie tak krytykować heh ;) ale ja to wiem...
    No proszę zaczełaś już mnie promować...♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i oczywiście szablon nowy bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers