wtorek, 28 października 2014

Konkurs z okazji Pół roku Bloga !

Wczoraj o godzinie 15:00 została zamknięta ankieta w sprawie osób,które były by chętne 
do wysłania Os'a na konkurs.Z tej ankiety wynika,że połowa z was jeszcze jest niezdecydowana.
Konkurs będzie aktualny dopiero wtedy jeśli dostanę co najmniej 4 prace !
Ogłaszam,że od dziś(28.10.14 r.) do 09.11.14 r. można wysyłać One Shoty !
P.S.Jeśli termin wysłania prac komuś nie pasuję to możemy to uzgodnić !
Wasze pracę możecie wysyłać pod dwa adresy e-mail.
e-mail : madzia.vilovers@o2.pl
g-mail : madzionek124@gmail.com

Nagrody 
Za zajęcie pierwszego miejsca :
- Dodanie twojego bloga do mojej specjalnej listy,która pojawi się na blogu,
- Dedykowanie 5 rozdziałów,
- Opublikowanie One Shota i reklamacja bloga,
- Specjalny kolaż i dyplom

Za zajęcie drugiego miejsca :
- Dodanie twojego bloga do mojej specjalnej listy,która pojawi się na blogu,
- Dedykowanie 3 rozdziałów,
-  Opublikowanie One Shota i reklamacja bloga
- Dyplom

Za zajęcie trzeciego miejsca :
- Dodanie twojego bloga do mojej specjalnej listy,która pojawi się na blogu,
- Dedykowanie 2 rozdziałów,
- Opublikowanie One Shota i reklamacja bloga,
- Dyplom

Kochani,myślę,że weźmiecie udział w konkursie z okazji pół roku bloga !
Tematyka może być różna.Czekam na wasze pracę.

P.S.Co do rozdziału to sama nie wiem kiedy się pojawi mam masę nauki.

6 komentarzy:

  1. Konkurs, super ;D
    Jej, chciałabym wziąć udział ;(
    Ale nie uda mi się napisać;/
    Tematyka dowolna? Nie musi być z serialu Violetta? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierzę w Ciebie i myślę,że uda Ci się coś wyskrobać.
      W tematyce chodziło mi głownie o różną treść opowiadania :)

      Usuń
  2. Może być One Shot, którego opublikowałam na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być,ale możesz się postarać stworzyć nowy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers