czwartek, 16 października 2014

5 miesięcy bloga !

 Hejo kochani ! Witam was dzisiaj w świetnym humorze,dzisiaj obchodzimy 5 miesięcy istnienia
tego bloga ♥~ Jestem prze szczęśliwa,że tyle z wami tutaj jestem :) Dziękuję wam,że jesteście
razem ze mną <3  W szczególności chcę podziękować kilku osobom :

Lagusiak,że zawsze komentuję moje rozdziały,zostawia bardzo ciekawe komy,które 
doprowadzają mnie czasem do śmiechu :)

Alexandra Verdas-że jest ze mną od początku istnienia bloga.Bardzo mnie motywowała do
 dalszego jego prowadzenia.

 Natalka Turska- wspiera mnie bardzo w tym co robię i też jest nadal ze mną <3 Często się nią inspiruję,kocham jej pomysły :)

 Mlecyk Mlecyk i Princess Dream
 -Za miłe komentarze,które poprawiają humorek :** Jesteście wspaniałymi dziewczynami ;)

Przepraszam jeśli kogoś pominęłam i tak wszyscy co mnie czytają są w moim sercu ♥
Dziękuję wam za to,że komentujecie moje rozdziały :)

Dziękuję wam wszystkim,czytelnikom za :
- oddanie 138 komentarzy
- 38 opublikowanych postów dla was
- Za to,że jest was 15 obserwatorów

Liczba wyświetleń rozdziałów :
Rozdział 3 "Jesteśmy przyjaciółmi"   182
Rozdział 6 " Ja nie chcę żebyś mnie odprowadzał"    132
Rozdział 5 "Powiedz kochanie..."  128

Ogólne wyświetlenia :







Mam nadzieję,że będziecie musieli jeszcze bardzo długo znosić moją osobę :)
Za miesiąc będziemy mieli pół roku bloga,chciałabym zrobić konkurs na OS z tej okazji.

Będziecie chętni ? Możecie głosować w ankiecie ;****


4 komentarze:

  1. Nie wykluczam, że jestem ślepa. Ale nie wykluczam też że tej ankiety tu nie ma, a ja żuczek biedny nie mam jak głosować. 15 obserwatorów - piona. Idealnie tyle samo <3 No oczywiście, zawsze wiedziałam, że mój styl pisania i komntowania jest... Specyficzny. Cóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego najlepszego ;***
    Życzę Ci bardzo dużo weny,wspaniałych i oddanych czytelników <3
    Uhuhu,zaszalałaś,masz 15 obserwatorów.Cudownie !
    Idę głosować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers