środa, 24 grudnia 2014

Ważne Informacje !

 Witam was kochani w Wigilię.Ta notka jest specjalnie dla zainteresowanych ^^
Chcę wam przedstawić informacje,które uważam,że są ważne :)
1.Ostatnio wiele osób prosiło mnie o odnowienie strony z kontaktem do mnie.Chodziło głównie o  kontakt czatowy ze mną,Rozumiem was i jeśli ktoś ma ochotę posiać ze mną,porozmawiać na gg.
To serdecznie zapraszam.Moje gg : 52416907
2.Zaktualizowałam starego aska bloga.Na wasze i moje potrzeby..Jeśli macie jakieś pytanie pytajcie.Serdecznie odpowiem.Adres aska : http://ask.fm/MadziaVilovers
3.Chciałabym ponownie zorganizować konkurs,tylko w innej formie.Polegał by na tym,że zadałabym pytania dotyczące mojego bloga,a wy byście musieli na nie odpowiedzieć.Jeśli pod tą notką zbierze się odpowiednią ilość chętnych.To wtedy zorganizuję taki konkurs :)
4.Aktualnie co prowadzę do historię,chcę ją zakończyć na 30 rozdziale plus do tego jeszcze epilog,jeśli mi się uda.Może trwać dłużej to wy możecie zadecydować.Ale coś czuję,że ta historia powoli robi się nudna,nie żebym narzekała.
5.Jeśli zakończyłabym tą historię,to oczywiście pojawiłby się nowy prolog :) Tylko na razie tego nie planuję ;)
6.Dziękuję,kochani,że poświęciliście czas na przeczytanie tej notki ♥
Merry Christmas !




7 komentarzy:

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers