wtorek, 21 kwietnia 2015

LBA :)


Dziękuję wam wszystkim za wszystkie nominacje,które dostałam w ostatnim czasie. Jesteście wspaniali <3
Chciałam na mnie już bardzo dawno odpowiedzieć,jednak zawsze nie miałam zbyt czasu,by to zrobić.
A teraz skorzystam z trzech wolnych dni i zrobię to w tym jednym poście. Jeszce raz bardzo dziękuję.

I.Od Violetta Verdas z : http://jortini-novel.blogspot.com
1.Jak masz na imię ?
~ Na imię mam Magdalena
2.Ile masz lat ?
~ 15 :D
3.Lubisz czytać książki ?
~ Tak i to bardzo,lecz zbytnio nie mam na to czasu.
4.Co cię skłoniło do założenia bloga z opowiadaniami ?
~ Odpowiadałam już kiedyś na to pytanie,ale mogę odpowiedzieć jeszcze raz :P
Pewnym przypadkiem w internecie trafiłam na pewnego bloga ( już nie pamiętam go ) na którym dziewczyna pisała opowiadanie o leonettcie tak się w to wciągnęłam,że postanowiłam sama założyć swojego.Po prostu lubię Violettę.
5.Czytasz mojego bloga ? Jeśli tak,co byś w nim zmienił/a ?
~ Aktualnie nie czytałam jeszcze twojego bloga,ale chyba zacznę ;)
6.Masz ulubiony cytat ? Jaki ?
~ Nie mam tego jednego ulubionego,ale z wielu cytatów,które mi się podobają. Trzymaj ten :
" Bardziej trzeba bać się żywych niż zmarłych "
7.Jesteś "rannym ptaszkiem",czy raczej preferujesz spanie do południa ?
~ Raczej jestem rannym ptaszkiem ;)
8.Grasz na jakiś instrumentach ?
~ Gram na flecie i keyboardzie :D
9.Masz hobby ? Jakie ?
~ Uwielbiam prowadzić bloga,fotografować i kręcić filmiki :P
10.Wolisz koty czy psy ?
~ Psy.
11.Ulubiony aktor/ka i piosenkarz/rka ?
~ Nie mam ulubionych XD

II.Od Patkaa Jorgistas z : http://przyjazn-to-poczatek.blogspot.com
1.Jak masz na imię ?
~ Magdalena
2.Ile masz lat ?
~ 15 :D
3.Do której klasy chodzisz ?
~ Do 2 gim.
4.Kogo najbardziej lubisz z serialu " Violetta" ?
~ kocham Leona *_*
5.Czy masz jakąś pasję ?
~ Tak,między innymi gram na keyboardzie ;)
6.Co lubisz robić wolnym czasie ?
~ Przede wszystkim lubię leniuchować :P
7.Masz jakieś plany na przyszłość ?
~ Mam ich wiele XD
8.Ulubiony blog ?
~ Nie mam XD Koffam wszystkie,które czytam :3
9.Ulubione seriale ?
~ Pamiętniki wampirów,słodkie kłamstewka i TDA :)
10.Masz zwierzątko domowe ?
~ Tak :) Psa ;)
11.Co cię motywuje do pisania bloga ?
~ Mnóstwo pozytywnych komentarzy :)
12.Dlaczego postanowiłaś pisać bloga ?
~ Odpowiedzieć wyżej,pod nominacją od Violetty Verdas XD
13.Na co zwracasz szczególną uwagę una innych blogach ?
~ Zwracam uwagę na fabułę oraz styl pisania :P
14.Film,na którym płakałaś ?
~ Nie pamiętam.
15.Lubisz mojego bloga ?
~ Bardzo lubię ^^

III.Od Pani Pasquarelli z : http://candeggero-fanfiction.blogspot.com
1.Ulubiony film ?
~ Zbuntowana i Niezgodna :D
2.Trzy słowa o swojej klasie ?
~ Zboczeni,fajni i nienormalni :P
3.Jaki język chciałabyś umieć biegle ?
~ Angielski ;)
4.Oglądasz jakieś seriale ?
~ Oglądam mnóstwo ;)
5.Ulubiony aktor ?
~ Nie mam XD
6.Ulubiona aktorka ?
~ Też nie mam.
7.Znienawidzony przedmiot ?
~ Fizyka XD
8.Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać ?
~ Teneryfy ♥
9.Jeśli mogłabyś poznać kogoś sławnego kto by to był ?
~ Jorge Blanco i Martina Stoessel :3
10.Ulubiony owoc ?
~ Mandarynka :)

IV.Od Sydney z : http://leonettaamoparasiemprer.blogspot.com
1.Czytasz mojego bloga ? Jeśli tak to co o nim sądzisz ?
~ Czytam <3 Jest cudny ^^
2.Największe marzenie ?
~ Nie powiem bo się nie spełni :P
3.Skąd inspiracja na opowiadanie ?
~ Na nowe opowiadanie inspiracja po prostu chodziła mi w głowie a potem zainspirowałam się serialem ;)
4.Ile już lat za tobą ?
~ 15 ;)
5.Twoja ulubiona książka to ?
~ "Szeptem"
6.Twoje hobby to ?
~ Pisanie bloga :D
7.Najlepszy serial/film ?
~ Słodkie kłamstewka/ Niezgodna ;)
8.Najlepsze wspomnienie ?
~ Mam ich dużo XD
9.Czy jest coś co napędza cię do codziennego życia ?
~ Zapewne tak.
10.Ulubiony owoc ?
~ Mandarynka ;)
11.Najdziwniejszy sen ?
~ Nie pamiętam.

Jeśli kogoś nominację pominęłam,to bardzo przepraszam. Nie nominuję tym razem nikogo.
Do zobaczenia ♥!







5 komentarzy:

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers