piątek, 17 kwietnia 2015

Ważne ! Nie omijaj !





Organizuję konkurs na one shot'a z okazji 12 miesięcy istnienia bloga,czyli rok bloga !
Myślę,że większość z was weźmie udział. Jest to dla mnie bardzo ważna sprawa.

Zasady :
- Tematyka związana z serialem Violetta,
- Możecie przesyłać opublikowane one shoty na waszych blogach,
- Swoje pracę możecie przesyłać od 17.04.15r. do 12.05.15r. na mój gmail : madzionek124@gmail.com
- Parring bez znaczenia,
- Długość bez ograniczona,
- Anonimy również mogą wziąć udział !,

W razie jakiś niejasności proszę wszystkie pytania kierować na mojego gmaila lub na gg. Chętnie wam odpowiem !
Ogłoszenie zwycięzców pojawi się dokładnie w rok bloga ! ♥
Przykładowy gmail :
Tytuł maila : Konkurs - One Shot
Tytuł opowiadania : * Tytuł twojego OS
Bohaterzy : * wymieniasz imiona,np.Violetta,Leon,Federico itp.
Rodzaj : * dramat,romans itp.
OS : * Tu wklejasz swojego One Shot'a
Podpis : * Twoja nazwa na blogerze *
Kontakt : * Najlepiej nr. gg*
- Zawsze po dostaniu maila będę odpisywać " Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie",jeśli nie dostaniecie odpowiedzi w ciągu dwóch dni;wyślijcie mi pracę ponownie :D

Nagrody :
1 miejsce - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez dwa miesiące,możliwość przeczytania 5 rozdziałów przed publikacją,3 dedykację,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz trzy dyplomy z wybranymi postaciami przesłane na gmaila :)
2 miejsce - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez miesiąc,możliwość przeczytania 3 rozdziałów przed publikacją,dwie dedykację,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz dwa dyplomy z wybranymi postaciami przesłane na gmaila.
3 miejsce - Publikacja OS na blogu,reklamowanie bloga przez 15 dni,możliwość przeczytania 2 rozdziałów przed publikacją,jedna dedykacja,obserwowanie i komentowanie na podanym blogu oraz dyplom z wybraną postacią przesłany na gmaila.

Dla reszty uczestników - niespodzianka ! Mam nadzieję,że przyjdzie do mnie dużo prac :))
Życzę wam powodzenia <3

Informacja 2 - Rozdział pojawi się jutro.



13 komentarzy:

  1. Biorę udział! Jest dużo czasu, więc na 100% zdążę coś napisać:)
    Czekam na jutrzejszy Twój rozdział.
    Kocham,
    Kylie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kochana ♥ Na pewno wezmę udział !
    Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli zdążę (a powinnam) wezmę udział =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jeżeli mój tępy łeb coś da radę wymyślić to Ci wyślę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że coś takiego organizujesz.
    Wezmę udział :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja za too zdecydowanie napewno je przeczytam :*
    A kiedy się pojawią dokładnie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello ! Patrz Olivie juz nastroiła klawiaturę. Czas zabrać się za pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :D Czekaj na moje wypociny xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers