sobota, 17 maja 2014

Prolog - Amor vincit omnia, czyli miłość wszystko zwycięży

Prolog

Amor vincit omnia, czyli miłość wszystko zwycięży

Hej ! Nazywam się Violetta Castillo, mam 20 lat. Mieszkam w NY. Jestem  światową modelką. Nagrałam własną płytę. Moja rodzina to : Tata, Angie,Olga,Ramallo.Moim chłopakiem jest Zayn , jesteśmy razem od 1,5 roku. 3 lata temu mieszkałam w BA ale przez niego ,przez Leona wyjechalam,zdradził mnie z Lara z tego co mówiły dziewczyny są razem i czasami z nimi wychodzą.Po tej sytuacji postanowiłam przyjąć oferte Marotiego.Mam kontakt z : Fedemiłą , Naxi , Marcescą , Brodmi , Diego i Andresem. Teraz siedze w samolocie z Zaynem do BA , wracam na stałe aby zacząć nowe życie i spotkać się z rodziną i przyjaciółmi .Właśnie z transu myślenia , wyrwał mnie głos mojego chłopaka , że lądujemy i mam zapiąć pas.Od teraz zaczynam nowe możliwe lepsze życie ! 
Oto prezentuje się prolog mojej, nowej historii o Leonettcie. Zapraszam do czytania ! :) 


2 komentarze:

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers