sobota, 17 maja 2014

Rozdział I - Ale wypiękniałaś

Rozdział I
Lotnisko,Ludmiła
Czekam razem z Federico na Violę ,cieszę się 
bo wraca do nas na stałe tak mówiła.Właśnie
ją zauważyłam nie była sama tylko w 
towarzystwie,muszę się o to zapytać.
Krzyknęłam głośno Viola ! A ona się odwróciła
i rzuciła się na mnie i Fede. Płakała ze szczęścia.
V: Jak się za wami stęskniłam, myślałam o
was cały czas.
L : Ja bardziej !-wy powiedziałam to cichutko
łkając.
V : Nie bo ja bardziej !
F: - Odchrząknąłem aby móc przywitać się
z Violettą- Dziewczyny,oboje stęskniłyście
się tak samo.Viola jak wypiękniałaś !
V: Dziękuję Fede ! Musze wam kogoś 
przedstawić.To jest Zayn ,mój chłopak od 
1,5 roku.
L: Aha nie wiedziałam- Wydawało mi
się,że Lu powiedziała to ze smutkiem-
Federico
Zatkało mnie,to co powiedziała Viola
myślę ,że szybko znowu nie będzie 
Leonetty ale to kwestia czasu bo
dziewczyny mają już plan.Moje myśli 
przerwał głos Lu,że idziemy spotkać
się z przyjaciół mi.
Leon,Kolacja w domu
Dzisiaj Lara wpadła do mnie i rodziców
na kolację,panowała miła atmosfera dopóki
mama nie włączyła telewizora na program
o modzie ( moja mama jest projektanką )
Wiadomość '' Słynna Latynoska Modelka
Miss Świata wróciła do BA by tutaj 
prowadzić dalej swoją karierę ,,
Coś we mnie pękło kiedy ja zobaczyłem
o mnie miałem ze zdziwienia jest piękna
niż kiedyś.
Mama Victoria : Nie mogę w to uwierzyć
Violetta wróciła muszę ją zatrudnić wtedy
rozwinę firmę.
Tata Jorge : Masz rację musisz ją
zatrudnić i spotkać się z nią najlepiej
zadzwoń do Germana , ona jest piękniejsza.
Lara : Ależ też mi coś w ogóle się nie znacie
jest przeciętna i jeszcze się zwie modelką 
- powiedziała z sarkazmem Lara -
Leon : Lara spokojnie
Victoria : Leon jeśli twojej dziewczynie
coś nie pasuje to niech to zachowa dla siebie.
Lara : Wcale nie jestem zazdrosna
-powiedziała wkurzona- Idę już pa Leon
i nie do widzenia ! Wyszła z domu trzaskając
drzwiami.
Jorge : Leon zaprowadź mamę do pokoju
i wróć bo musimy porozmawiać !
L : Dobrze , tato.
10 minut później
L : Tato, o czym chciałeś porozmawiać ?
J : Powiedz mi prawdę czy jeszcze kochasz
Violettę widziałem jak gapiłeś się w telewizje.Odpowiedź mi !
L : Tato no wiesz, ja...
***************************
Jest skończony pierwszy rozdział
na piścię komentarze jak wam się
podobał rozdział ( czy jest za krótki 
lub za długi )
Zapamiętaj !
Jeśli komentujesz to mnie motywu-
jesz . Co myślicie co powie Leon
tacie.Dowiedzie się tego niedługo.





2 komentarze:

  1. Cudowny ale długość dla mnie może być..Nastepnym razem dodaj zdjęcie jakieś ;)
    Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ale krótki napisz coś dłuższego . czekam na następny rozdział oby był dłyuższy .
    Pozdrawiam Aneta .

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie zachęta ;)
Madzia Vilovers